close

今日已經二月一號,但我仲鍥而不捨咁紀錄緊一月頭的野LOL

該死的痞啦,上傳容量勁易爆,每月得300MB

之前勁多相又唔醒起併埋一張先up,於是苦苦等到今日,一個月的新開始先有番容量上傳T^T

我不管喔,點都要記低埋去大阪的最尾個日如何 哈哈哈

 

當日的行程是check out 同埋去outlet,然後飛番港了

吃第四次金龍lol

 

之前一路想食蟹道樂,不過太多人了點知食完金龍經過見冇人,但又冇理由又食一餐,於是象徵式買隻腳食啦

不算好味lol

去機場放低d野就去rinku premium outlet啦~

小匡又肯推我同埋d行李既lol太好了吧 (仲笑哂 lololloololl其實我諗都好重下)

檔案_002 (3).jpegoutlet們外面有點似歐洲小屋

檔案_001 (8).jpeg其實去outlet係咪分秒必爭嫁呢? 感覺上我冇,仲係咁影其他野

 

 

 

檔案_003.jpeg因為原本d鋪頭側有個位望到一大片草lol 我地慢慢影左個全景

其實我地得個令鐘行,所以同爸媽分頭行事

 

點知我去到日本的物慾比在香港時低很多,

我們四人也不算誇張,只買了這幾袋

 

檔案_000 (2).jpeg

之後快快吃個mcdonald 就回機場了,出奇地在預計的時間內到機場,很smooth 的安然無恙

仲有時間係免稅店買酒呢

呢個旅程內常替我打點,最後一刻都不例外

最後,在飛機上最中意睇戲

成功在三個令鐘內睇左真人版泰山同harry potter 5

最難忘的係我戴住耳機時忘記了自己戴住耳機,咆哮般說: 我幾中意石內卜呢個角色 

 

終於完 

 

arrow
arrow

    Lamb4ever 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()