close

總又些時候好想又回想一下過去遇過什麼人

2019年很易記, 因為人唔多

1/1就是銘了

之後3月15已經是男, 老老實實, 同銘好似係3月頭分開的吧, lol,

其實, 你太多秘密, 別人會感覺到的, 不是每個人都覺得對方收收埋埋就= 神秘感, 因為猜不透其實是距離感及不安, 

你亦令人有不安全感, 其實你有反思過嗎? 

到而家11月了

都好,2019總算比2018真係乾淨好多, 而且, 自覺真係有好大進步 (即使我依然係出左軌, 但我自知日後會完全乾淨了)

-

我諗, 唔關佢事, 純粹真係長大左識諗

我7月個1次後, 我都冇因為嘈而去搵第個, 亦唔再惱惘地在冷戰時跟人出去玩

根本, 真係唔想再玩, 玩夠了再遇到別人, 就問題少好多, 剛巧今次只是遇到個太冇共通點的人, 冇計啦, 你遇到佢時你個人仲係好唔健康, 而中途係好番緊的但都係搞唔掂安全感呢樣野, 好彩佢冇令你知情下的背叛, 總算冇令你更唔健康, 看來, 其實要感謝佢, 錯的, 其實係我吧, 係我的莫名不安不停傷害佢, 對唔住

-

 25歲又可以從新開始 

自細我就好中意開新的日記時要有一個完整的開頭, 令件事顯得比較有原因及完整地開始

到而家都好惦記呢種新開始的感覺

-

媽上年的生日卡就係講希望2019年我有Mr right, 

哈, 要她失望了

-

今年生日依然是單身

-

也好的, 你老早知需要分手, 只是心軟同未夠傷姐, 對方都唔挽留了才分到, 人真奇怪

無謂拖到過左24歲

就讓一切的不該留在24歲前的歲月裡吧

-

打打下, 其實我覺得實在係自己對唔住佢, 冇計啦, 停止傷害係對大家最好的唯一方法, 我漸漸根本比唔到幸福同愛佢

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lamb4ever 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()