close

拆禮物日一早出門去荔枝角開家家生日派對~

檔案_001 (6).jpeg檔案_004 (3).jpeg(開腦了開腦了)

我十分同意買動物形或人形蛋糕慶生~因為斬它的過程總是令人期待LOL 很痛快

這個蛋糕聖誕限定,但其實都只是朱古力慕斯。(現在的蛋糕慕斯很多但蛋糕部份好少(?)) 是好味的~

檔案_003 (4).jpeg很久沒這樣合照了LOL (但怎麼我不像最年輕的呢-_- 明明相差的歲數也算多)

檔案_005 (3).jpeg檔案_006 (3).jpeg檔案_007 (2).jpeg

我們準備了吉之島同pizza hut到薈,夠吃喔好彩

事前仲為食物呢part覺得煩惱喔

當日表姐帶左BB黎,即刻冇人記得今日是家家生日會LOL 變了BB會見粉絲日。

bb穿了棒球員衫仔好可愛喔!!!又易訓著又肥豬仔手手同面豬,手仔腳仔節瓜咁好可愛,仲全身一陣奶味好令人心動

 

看到其他BB,我想見到BB期的自己多D,唔知係咪真係人地口中咁吸引LOL 

(將來也會有這樣的一幅合照的,只是BB的姓氏不同吧!很期待)

檔案_002 (3).jpeg很另類的合照LOL 姐夫很搶眼LOL

 

個日仲有唱K喔,

個日爸爸成日搶住BB黎抱,原來身邊好似好耐冇咩幼齡兒童了,D表弟都高過我很久了。

哈哈,小朋友好可愛的(好乖唔喊的時候),我都好鍾意BB。

成日幻想第時要同BB著同系列同風格的衫,一齊扮靚靚,一齊周圍影穿搭,去影樓影相

LOL 我覺得做了媽媽都可以不忘打扮,所有野冇衝突的。

當晚去旺中喔。呢邊好多位變左賣食物~

試了大大炸魷魚,好脆口但略厭太咸。

仲有芝士味同花生味燒mochi~ 

呢個好好味喔

 

檔案_004 (4).jpeg

 

檔案_005 (4).jpeg我的樣很為食LOL

 

 

 

 

 

檔案_000 (5).jpeg當日穿這個,裙子同頭帶是ALAND的。~很喜歡!

arrow
arrow

    Lamb4ever 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()