close

檔案_000 (6).jpeg

看看手機的相,除了自拍就是食物相了。我唔會相機食先的,因為一定係影自己先,再影小匡同自己,之後影埋食物同自己,先輪到食物啦當然~

發現出去食飯時多數都係食日本野。冇特別留意的事前,只係岩食同想食的都是和風的。

之前終於去左築地山貴水產市場。以前一開業入去行下都要排隊,莫講話食野。而家人呢? LOL,香港人大多新屎坑LOL 一早去左一齊逼的太熱血我做唔黎。

其實我不懂什麼叫好吃的,但總知道咩叫唔合我意。而且吃多了多左比較,總會察覺邊一間比較上好吃D~

檔案_003 (4).jpeg我不想吃熟蠔,所以冇試

檔案_002 (5).jpeg第一次食象拔蚌,很爽口

檔案_005 (3).jpeg個d細紋影到哂,好通透刀功很好

總之爽口的我都易接受,一patpat 好滑的要視乎情況lol 

但係我特別中意呢個吞拿魚腩,冇根又夠厚又肥美,不錯喔 

唔知點解對帶子係情有獨鍾的 雖然燒帶子好考功夫唔一定好味,但總會叫黎食~~

檔案_000 (7).jpeg帶子肉有第到好食d,但裙邊好味,冇沙又爽。

最抵讚係個湯lol 好有牛油味得黎又鮮,好開心lol

 

檔案_001 (6).jpeg除左帶子,第二情有獨鍾係蜆~

平時覺得佢地就係細細粒好鮮好易好味,所以必點

但係今次呢到的蜆很大,好似其實真係叫大蜆lol 

檔案_004 (3).jpeg好大~

 

有日去左食燒肉之牛太本陣。之前係apm食個間有放題,不過見同小匡有嚴重食唔哂問題,所以今次去呢間不設放題的分店lol

(都係食唔哂lol)

唔知係咪因為冇放題,呢間勁清靜,又裝修唔同,又多日本人

(?) 哈哈,喜歡喜歡,環境很好

檔案_000.jpeg不過呢,爐太高

餐廳得4台係坐日式座墊,琳當然會去坐~

 

檔案_000 (1).jpeg首先是帶子,對喔又是它lol

同放題的帶子果然兩個級數

呢一粒係超明顯爽口d唔係一咪軟軟的,而且我燒得太好味lol

我地點了一個生牛肉

檔案_001 (1).jpeg麻油味好香濃,肉質冇太恐怖(好似第一次食tartar 式生和牛)

黑毛和牛好多油花又好嫩

檔案_001 (2).jpeg好靚喔,但太油,一燒搶哂火勁驚lol

檔案_000 (4).jpeg呢幅相下一秒就係烈火雄心了,好驚lol

本以為會過火同太燶,但又冇喔,邊位好脆但肉質又嫩又多汁~~

食完呢個已經飽左,不過仲有呢盤lol 食燒肉總會眼闊肚窄檔案_001 (3).jpeg

右邊的兩款部位比較少脂肪,係琳中意的口感。比較多咬口。

左邊的一種真係太多脂肪同油花,最後真係吃不下三塊~

 

檔案_002.jpeg

 

 

 

檔案_002 (1).jpeg

 

 

有天看 木下ゆうか Yuka Kinoshita 的片(經常看,很喜歡看她吃完所有lol),見佢食coco 一番屋的咖哩,於是下午便同媽去吃

哈哈香港真好,很多日本餐廳進駐了喔!

檔案_001 (5).jpeg媽媽的炸豬排蛋包飯檔案_000 (6).jpeg琳琳的炸雞球蛋包飯

d雞球真係有夠寒酸lol 佢勁細粒放到勁零丁哈哈,一齊放哂一邊會唔會好d

我地食的係一度辣度,木下係食五度喔辣到佢傻哈哈

 

有一日同友人去食放題,叫平成二十二日本料理

我一睇個名只係好正常地諗到係日本年號,睇openrice d comments先發覺有人解作便宜成點個個 ' 平成 ' 

LOL

二人同行會送海膽一板

檔案_001 (6).jpeg

檔案_004.jpeg琳的海膽初體驗,UM,不喜歡LOL

呢間野整體上好正常,當然好食過佢的餐廳太多

 

檔案_005 (1).jpeg

 

 

檔案_000 (8).jpeg算好好了起碼唔係梅到傻的雪蝦

檔案_003.jpeg雞尾翼好味,唉也之後食的炸全翼仲好味,冇影到

 

 

 

檔案_006.jpeg蟹粥係完美味精體驗,蟹殼係有的,肉係不見蹤影的

檔案_002 (2).jpeg呢到最吸引係orion啤酒同sake任飲

 

 

 

檔案_000 (7).jpeg

有天食沾麵。由琳以前未發現沾麵的存在,每次都問咦係咪烏冬喔

到而家係我搵沾麵鋪去試喔(yeah~~) 呢次係俺之沾麵專門店

檔案_000 (10).jpeg我叫的係豬骨湯底

成日諗有冇日一次過倒哂D麵落去,咁咪變湯麵哈哈

呢度的沾麵算好味過其他食過的地方,麵夠幼質地又彈牙

個湯底夠味,糖心蛋又好靚的流心同好味

腩肉算好滑唔粗鞋

好好喔總的來說~ 落單有得揀小/中/多麵同1/2/3塊肉,今次好叻揀哂中間,總算食得哂

 

 

 

 

檔案_002 (3).jpeg小匡的係黑蒜油

不過,呢間野輪候時間算長,等完位再等食物又係另一輪的寂寞到夜深

好彩好食算佢啦LOL 

 

好了,有一日自己煎牛排 (總被不同的人說經常出外吃)

於是係吉之島買左好似叫鹿兒島和牛同中島水產的三文魚腩壽司lol 也是離不開的日式

檔案_000 (9).jpeg煎得好不錯哈哈

三文魚同魚腩的花紋令人好陶醉~

檔案_001 (7).jpeg塊肉超好味,因為我煎的,而且品質有保證

入面粉粉的~其實可以再熟DD

 

所以,我認真的不太覺有受任何巴西肉影響LOL

arrow
arrow

    Lamb4ever 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()