今年雞年,下年到琳的本命年喇~~~

好似好多媒體都話今年屬馬的人運程最好!!! 我不嬲都唔理呢D 運程野的了,反正我每秒都好運

 

 

年廿六個日去左行年宵

我會睇乾貨多~

今年好似多左小食檔,林日A 的毛記好大檔,見到佢寫揮春比人,

 

毛記仲同渣哥合作出小食,我地試左佢個地溝油辣魚蛋,個種麻辣味係食完哂先開始黎,好辣下但幾好味,魚蛋都明顯同一般的唔同,大粒D爽D

不過三十幾蚊唔多抵既,不過去年宵預左係去哂錢的麻LOL

見到老闆娘譚小環同佢老公

之後仲見到麥美恩行~~

 

CLUB ONE 年年都見的好似,今年食左燒鮑魚

本身特登唔揀蠔油鮑魚,佢的燒鮑魚原來HEA 到只係將蠔油鮑魚放上另一個都唔知究竟有冇開的碳爐象徵式碌幾碌就係燒鮑魚了

-____________-"

好差喔

一口牛好好味,好多肉汁又嫩,呢個有驚喜喔

糖不甩正正常常啦~

檔案_000.jpeg

 

新年除左年宵,就係整糕~

上年同家家整蘿蔔糕落得太多粉,於是有點硬

今年整年糕冇買錫紙,於是變成醜怪年糕 哈哈哈

檔案_003.jpeg仲要擺耐左完左新年都唔記得食唯有掉左LOL

其實我相信味冇問題的,因為年糕的味只係片糖同椰汁,再加粉,基本上味係冇可能出錯

anyway, 整黎意頭下姐,lol 

檔案_004.jpeg話說年廿九左右搽左呢個甲,諗住應下節紅一點

我捱不到初一就會轉. 因為紅噹噹實在太難襯衫-_-

所以特此記低初一二的指指~

檔案_000 (3).jpeg是祼色同紅黑紅紅黑喔

因為初一穿白同啡,初二穿紅同黑LOL 

總係好執著要襯番色,我理得有冇人留意LOL

 

 

 

檔案_000 (5).jpeg初二

 

初一朝早如常去嫲的家,

新年就係係咁見一堆堆你成年冇見過又唔多兩句的人

雖然唔中意應酬,野都唔會講多句,但真係好中意見到小朋友

今年早左走見唔到呢兩個妹妹,大個左好多了~

檔案_000 (1).jpeg

另外仲有表姐的bb,第一年過新年的佢著左馬嬲仔衫,超得意喔~~~~

檔案_000 (7).jpeg

 

lol 個樣真係好得意

檔案_000 (4).jpeg

檔案_001 (2).jpeg今年對打麻雀的認識多左 呵呵

檔案_005.jpeg屋企每年都買火百合

今年竟然冇食過任何糕,亦冇需要清藍罐/嘉頓或蛋卷,

收多左利是,

有多左小朋友同埋佢地肯同我玩,

見到表兄弟姐

以上的呢d都很高興~

雖然依舊要帶盒大家都唔多會想食的野去拜年

亦會聽到收的人講d "唉也,唔洗買野黎啦"之類的廢話

而且,都會見到小朋友一d不知所謂比去年零進步的行為

不過,其實唔係我咁就得啦lol

p.s. 本來一月中網購了台灣的品牌air space的衣服迎新年

點知佢到而家5/2 都未送到黎... 我打了態度看似認真的email比佢,好彩最終肯退錢

而之前準備的新鞋年宵著過腳痛就未敢著住,始終新年多路行lol

於是,衫又要買過,新鞋又冇著到lol 

每件事都很有琳琳的風格

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    Lamb4ever 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()