close

夢寐以求的beauty and the beast 的玫瑰藍芽speaker >u<

套戲仲未上,但係已經好多副產品推出。又化妝品又茶具,但我早已鎖定了這個camino 出品的speaker。因為簡直同戲內的導具一樣喔!!!!!!!!!!!! 還原度令人滿意~

File_000.jpegFile_000 (1).jpeg原來體形都幾大下嫁

玻璃罩外的花紋靚死了!!! 入面的紅玫瑰仲要係保鮮花黎!! 太細緻了。

開機個下好美好精彩好開心lol 因為會播 tale as old as time 呢首歌最耳熟能詳個幾句純音樂

最最最最令人著迷的係佢的燈光效果~ 個人認為好睇過幻彩詠香江嫁 T口T 好感動!

File_003.jpeg熄燈欣賞燈效同音樂,好浪漫,成間房都係BEAUTY AND THE BEAST的氛圍<3<3

File_001.jpeg除左個speaker,仲附送呢d卡同貼紙

 

去了尖沙咀食al molo ristorante ltaliano

 

 

File_001 (1).jpeg帶子好嫩

File_003 (1).jpeg牛排是我喜歡的肉感,

File_002 (1).jpeg

那天的裝扮還好都配合即興的餐廳

雖然當晚很不順利,不過有樣野總算順利送到了~

 

File_005.jpeg好壯觀,程度不比美女與野獸speaker弱

很多色喔!!!!!!!!!!!!!!!!! 打陰影,眼影,胭脂,眼線筆同液,睫毛液到唇筆唇膏都有

不得了,應該用到1-2年lol

呢個係外國的化妝品牌黎的,叫douglas~

 

到25/2 呢日去YEECHOO 租了裙子。

原來個到好多靚晚裝揀,平的$80 都有,全部可以最少租四日

如果好似我咁好憎著重複的衫,又有D場合有種裝扮再穿的機會唔多,咁就真係租好過了~

個日第一個任務係去YEECHOO 攞裙

File_000 (9).jpeg總算完成了LOL 

自從上次咁,好驚今日又有咩差池-_-

之後就係攞花,今次總算有了LOL

File_002 (2).jpeg今年係第2次買agnes b 的花。

File_006.jpeg好得意的迷彩色mini roses

呢間依然很奇怪地網上款式很多但到比完錢先同你講得幾款有,又得一種色之類

怎麼在香港做咩角色,無論做服務人的抑或客人,都是在受氣同被壓榨LOL

好了,下次試另一間吧

總有日有合意稱心的花店的

當晚最後的任務是去進食LOL 

今次總算準時到兼冇突然倒閉,安然無恙~~

 

File_006 (1).jpeg上次冇去到的係呢間位於海逸君綽酒店41樓的LE 188

41樓很高,因為要飽覽成個香港海景同夜景~ 為左咁先黎,唔係為左食物的啦

可能因為早book 吧,被安排到我最滿意的位喔~ 怎麼突然有運氣起來T口T感動

File_009.jpeg

這個喔,這個喔!!!!!!!!!!!!!!! 很美很美就在我右邊喔

突然實在地學懂了五光十色這成語喔!!! 見到摩天輪喔,仲睇到幻彩詠香江同超細超遠但明顯的迪士尼煙花

個刻好滿足了,一陣食了什麼都不介意LOL 膚淺的我

城市化有光有燈的夜景個種靚,令我忘記左光污染LOL ,

也要多謝當時正在道路上塞車的車輛,冇你地的燈,條馬路會失色

File_000 (6).jpeg這裙子我很喜歡喔,ruffle 袖同off shoulders 的元素是我的菜

 

File_000 (10).jpeg白色金色的配搭貫穿到身上的裙同飾物~~~

File_001 (4).jpeg是以前的lowrys farm頸鏈加特登為當晚而買的aland 耳環

影到了閃閃生輝的效果lol

File_000 (2).jpeg雖然食咩都唔介意了有美景,但係食物的外觀冇令人失望~

前菜我睇唔到其他野了因為中間的玫瑰已經吸住左我lol 

係牛油! 係牛油! 係牛油!

File_001 (2).jpeg唉,好靚 好唔好食已經唔再重要

 

我地點了steak 同海鮮

突然諗起前一次又係呢兩個配搭lol

睇黎我原來中意食海鮮,

File_007 (1).jpeg它是2014年亞洲名廚大菜金獎

入面有個蟹鉗係好食的,但其他海鮮好基本 (左上角那杯我到最後都未嚐到係咩黎lol)

唔係名廚,我唔知咩先係攞獎的味道lol

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    Lamb4ever 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()